Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Συνέντευξη του Suh στο blog μας!



Ο superstar των Μαϊάμι Ντόλφινς Ndamukong Suh βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη και μας παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη! Τον βρήκαμε στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο, όπου πήγε να παρακολουθήσει τον παιδικό του φίλο Ντόμινικ Γουότερς που αγωνίζεται με τη φανέλα του Άρη. 




Ο Suh μετά από μία 5ετία στο Ντιτρόιτ, το καλοκαίρι μετεγγράφηκε στους Ντόλφινς υπογράφοντας 6ετές συμβόλαιο 114 εκατομμυρίων δολαρίων, που τον έκανε τον πλέον ακριβοπληρωμένο αμυντικό στην ιστορία του αθλήματος.  Από το 2010 επιλέχθηκε 4 φορές σε Probowl, ενώ άλλες 4 φορές αναδείχθηκε All-pro. Με 42 sacks στην καριέρα του αγωνιζόμενος από εσωτερική θέση στις αμυντικές γραμμές των ομάδων του θεωρείται ως ένα από τους πιο δυνατούς παίχτες του NFL.  








Είναι η πρώτη σου φορά στην Ελλάδα;
Όχι, είχα έρθει και πέρσι στην Ρόδο, όταν ο παιδικός φίλος μου Ντομινίκ έπαιζε για τον Κολοσσό.

Απολαμβάνεις την επίσκεψή σου στη Θεσσαλονίκη;
Πέρασα πολύ καλά, πάντα περνάω καλά.


Μεγαλώνοντας ποια ομάδα στο NFL υποστήριζες;
Καμία, μικρός έπαιζα ποδόσφαιρο (όχι αμερικάνικο) και από τις ευρωπαϊκές ομάδες υποστήριζα την Άρσεναλ.

Τι πήγε στραβά φέτος και οι Ντόλφινς απέτυχαν να μπουν στα play-offs;
«Growing pains» θέλοντας να πει πως ήταν μία νέα ομάδα που με τον καιρό θα εξελιχθεί.

Πως βλέπεις την αλλαγή στη θέση του Head Coach και ποια η γνώμη σου για τον Άνταμ Γκέις;
Είμαι ενθουσιασμένος με την προοπτική να συνεργαστώ μαζί του. Έχω ακούσει τα καλύτερα, συζητήσαμε  πρόσφατα και  είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω. Είναι πολύ οξύνους και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα συνεργαστούμε.

Ποια είναι η αγαπημένη σου rushing κίνηση;
Εξαρτάται ποιον αντιμετωπίζω, πιστεύω ότι είμαι πολυσύνθετος παίχτης. Αντιμετωπίζω διαφορετικούς αντιπάλους κάθε ματς και έχω διαφορετικές κινήσεις για κάθε περίπτωση ανάλογα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της επιθετικής γραμμής.

Ποιος ήταν ο πιο δύσκολος αντίπαλος που έχεις αντιμετωπίσει;
Δεν βρίσκω κανέναν επιθετικό lineman δύσκολο, πάντα με αντιμετωπίζουν με διπλά μπλοκ και αυτό δυσκολεύει τις προσπάθειές μου.

Τι βλέπεις στο αυριανό Superbowl;
Ας νικήσει η καλύτερη άμυνα… «Any given Sunday»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου